Ikävä kuulla, mikäli asiat eivät ole menneet toivotulla tapaa tai suunnitellusti. Jos sinulla on reklamoitavaa, niin pyydämme sinua toimittamaan meille kaiken tapaukseen liittyvän tiedon ja aineiston mahdollisimman kattavasti sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@boatwash.fi otsikolla: reklamaatio+tilausnumero tai muu tunniste

  1. Pesun tai varauksen varausnumero (nelinumeroinen # alkuinen numerosarja)
  2. Paikka, päivämäärä ja kellonaika jolloin pesu suoritettiin tai se olisi pitänyt suorittaa
  3. Kuvaus, mitä on tapahtunut
  4. Kenen kanssa asiasta on mahdollisesti Brush ´n Go:n päässä sovittu tai keskusteltu
  5. Nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite, mistä voimme tavoittaa asiaa hoitavan henkilön tarpeen vaatiessa
  6. Valokuvat (mikäli niitä on tai ne ovat oleellisia)
  7. Vaade

Mikäli kyseessä on aineellinen vahinko, niin käytämme kaikki vahingot vakuutuskumppanimme tarkastajan kautta. Ethän siis korjauta tai hanki mitään, ennen kuin tämä vaihe on käyty läpi. Ja mikäli kyseessä on keskeytetty pesu, tarkistathan pesuehtomme, mitä peilaamme reklamaatioita käsitellessämme.

Käsittelemme kaikki reklamaatiot kootusti kerran viikossa pesukautemme aikana. Mikäli asia on kiireellinen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Pesuehdot löydät täältä!