Tråkigt att höra om saker inte har gått som önskat eller planerat. Om du har något att reklamera ber vi dig skicka all information och material som rör ärendet så komplett som möjligt via e-post till kundservice@boatwash.fi med ämnesraden: reklamation+bokningsnummer eller annan identifierare

  1. Bokningsnummer för tvätt eller reservation (fyrsiffrigt nummer som börjar med #)
  2. Plats, datum och tid då tvätten utfördes eller borde ha utförts
  3. Beskrivning av vad som har hänt
  4. Vem på Brush ’n Go:s sida saken eventuellt har avtalats eller diskuterats med
  5. Namn, telefonnummer och e-postadress där vi kan nå personen som hanterar ärendet vid behov
  6. Fotografier (om sådana finns eller är relevanta)
  7. Krav

Om det rör sig om en materiell skada använder vi vår försäkringspartners besiktningsman för alla skador. Vänligen reparera eller införskaffa inget innan denna process har gåtts igenom. Och om det gäller en avbruten tvätt, vänligen kontrollera våra tvättvillkor som vi utgår ifrån när vi hanterar reklamationer.

Vi behandlar alla reklamationer samlat en gång i veckan under vår tvättsäsong. Om ärendet är brådskande, vänligen kontakta vår kundservice.

Tvättvillkoren hittar du här!