Flytt eller avbokning av tvätt
Du kan fritt omboka din tvätt upp till 7 dygn före bokad tid, och vi hjälper dig att hitta en ny lämplig tid. Därefter är bokningen bindande. Vi försöker ordna ombokningar även med kortare varsel, men det kan inte garanteras. Om ditt ärende är brådskande, ring vår kundtjänst under dess öppettider, tfn +358 20 767 0350.
Du kan avboka helt upp till 14 dygn före din bokade tid och få pengarna tillbaka. Därefter är återbetalning beroende av vår bedömning. Återbetalning gäller inte säsongskortsbokningar eller bokningar som gjorts med motsvarande produkter.
Ombokning av tvätt:
Skicka ett e-postmeddelande till asiakaspalvelu@boatwash.fi med ämnet: Ombokning+ordernummer
- Plats, datum och klockslag för den ursprungliga bokningen
- Vilken plats och tid du önskar boka om till (du ser tvättplatser, datum och tider i bokningskalendern)
- Namn på eventuell kontaktperson du diskuterat saken med hos Brush ´n Go
- Namn, telefonnummer och e-postadress till den person vi kan kontakta vid behov
Avbokning av tvätt:
Skicka ett e-postmeddelande till asiakaspalvelu@boatwash.fi med ämnet: Avbokning+ordernummer
- Anledning, om avbokningen sker mindre än 14 dygn före bokad tid
- Plats, datum och klockslag för bokningen
- Namn på eventuell kontaktperson du diskuterat saken med hos Brush ´n Go
- Namn, telefonnummer och e-postadress till den person vi kan kontakta vid behov
Vi försöker hantera förfrågningarna dagligen, men under rusningstid kan vår kundtjänst vara belastad. Om ditt ärende är brådskande, vänligen kontakta vår kundtjänst per telefon under öppettiderna.
Du hittar tvättvillkoren här!